Om NOMAS
Velkommen på en ny og inspirerende vei!

NOMAS er forkortelsen for Norwegian Massage og Norges Massasjeskole, og eies av Oslo Body Work.

Du har kanskje hørt om "Swedish Massage" som er verdenskjent? NOMAS er "gammel og ny kunnskap" med en videreutvikling, og inneholder mange forskjellige massasje teknikker som er unike.

Vi har over 60 års erfaring i utdannelse av massører, og vi utvikler massasjekurs som er spesialrettet innen terapeutisk massasje.

Bli en Pionér i massasjeverden på verdensbasis, med en omfattende kompetanse og med Diplom fra NOMAS etter endt studie.

Vi er kilden til Norwegian Massage som er den klassiske og dype massasjeterapien. Ingen andre skoler innehar kompetansen til å undervise i NOMAS teknikkene i dag. Er du terapeut vil vi kunne tilby kortere kurs i disse teknikkene etterhvert til deg.

Vi utdanner massører fra bunnen av, og kurser også fysioterapeuter, massører, osteopater, tannleger, sykepleiere og hudpleiere m. fler.

Vår kompetanse skal være din trygghet.