VEKS-kurs og NMF Norges Massasjeforbund.
NMF Norges Massasjeforbund har de høyeste fagkrav til Massører i Norge. Flere klinikker og spa ansetter bare Massører som kommer fra de to godkjente skoler av NMF hvor av en er NOMAS skolen.

Når du begynner på skolen får du student-medlemskap hos NMF, og i det liggger forsikring når du er i studiet. Dette er en viktig trygghet for deg og dine klienter.

VEKS-fag skal sikre våre klienter, og massøren innen Etikk, Kommunikasjon, Samfunn og Vitenskap. Krav fra NMF er at det skal tas innen 2 år.

Slik at du kan drive en forsvarlig fagutøvelse i forhold til klienter vi har til behandling, og i forhold til samfunn, myndigheter og norsk lov for alternativ behandling.

Mange har VEKS fra før, derfor inngår dette kurset ikke i utdannelsen. Autorisert helsepersonell er fritatt.

Godkjente VEKS-kurs kan tas på nett: ca kr. 3700,- til 4000,-
•Tunsberg medisinske skole
•Aalbergs senter for veiledning:

Fagkrav satt av NMF, SABORG og
Norsk Bransjeråd for Massasje

NOMAS skolen er en av tre skoler i Norge som er godkjent av NMF Norges Massasjeforbund.