NOMAS Naturlig Facelift

Vi er alle ulike, og alle massasjer skal være ulike og "skreddersys" til hver klient. NOMAS naturlig facelift – er en unik reise mot foryngelse og velvære! I dette kurset vil vi utforske en av de mest behagelige og effektive metodene for å oppnå et ungdommelig utseende og en strålende hud. I en verden der vi stadig søker etter ungdommens kraft og skjønnhet, kan det være fristende å utforske invasive og dyre prosedyrer. Men hva om løsningen lå i noe så enkelt og behagelig som en god ansiktsmassasje? Gjennom vårt kurs vil du oppdage kraften i naturlig foryngelse ved å bruke en kombinasjon av massasje teknikker som har blitt praktisert i århundrer og helt nye teknikker. Vi vil dykke inn i hemmelighetene bak ansiktsmassasje og hvordan det kan redusere synligheten av fine linjer og rynker, øke blodsirkulasjonen, fremme lymfedrenering og gi huden en sunn glød. Vi ser at mye av det som blir sprøytet inn i ansikter gjør at sirkulasjonen blir dårlig og lymfen stagnerer. Sirkulasjon er viktig for at vev skal holde seg friskt og da er stimulanse av ansiktet en nødvendighet. Vårt fokus ligger ikke bare på det ytre skjønnhet, men også på velværet som kommer fra å ta vare på seg selv. Med våre erfarne instruktører vil du lære teknikker som ikke bare vil forynge ansiktet ditt, men også lindre spenninger og stress, og la deg føle deg forfrisket og fornyet. Kurset egner seg for alle, også for terapeuter. Hele behandlingen vil ta 30 minutter og er et fantastisk supplement i en praksis.

Tider og Pris

Kurs NF1: 24. sept. Kurs NF2: 17. okt. Kurs NF3: 14. nov. Kr. 3.750,- Sted: NOMAS skolen, Selma Ellefsensvei 6, 0681 Oslo Ta med: - innesko - noe å notere på - litt enkel mat - ha korte negler uten neglelakk - ikke parfyme, da menge reagerer på sterk lukt

Kursbevis

Du får NOMAS Kursbevis når du: - har deltatt på alle 3 delene - 90 % tilstedeværelse - fulgt NOMAS verdier og holder taushetsplikten. - betalt kursavgift

Inntakskrav

For Naturlig Facelift: - Fullført ungdomsskole. - Du må beherske norsk skriftlig og muntlig. - Du bør være fylt 18 år (om du er 16-17 år så kontakt oss for en prat)

Det er ingen eksamen på disse 3 kursdagene

NMF Norges Massasjeforbund

NOMAS skolen er en av 3 skoler i Norge godkjent av NMF Norges Massasjeforbund. Det er viktig at du velger kurs og utdannelser som er kvalitetssikret av NMF. NMF er det eneste forbundet som er forbeholdt klassiske massører. De jobber hardt politisk for å få bedre vilkår for terapeuter, høyne utdannelse, kvalitetsikkre skoler, moms-fritak og høyne anseelsen for bransjen vår.

Påmelding

Send mal til oss med: Ønsket kurs, navn, adr., tlf., e-mail (evt. firma og org. nr.) Så får du tilsendt faktura, og plassen på kurset er din ved mottatt betaling hos NOMAS skolen.